
Koska kierrätys on päivän sana, ajattelin kierrättää tämänkin haasteen,,nappasin ilmaisjakelulehdestä jo jonkun toisen saaneen älynväläyksen ;) Suokaa anteeksi, tämä ei tule toistumaan.
perjantai, 15. huhtikuu 2011

Koska kierrätys on päivän sana, ajattelin kierrättää tämänkin haasteen,,nappasin ilmaisjakelulehdestä jo jonkun toisen saaneen älynväläyksen ;) Suokaa anteeksi, tämä ei tule toistumaan.
Indigosielu: elämä on nyt ! ilossa ja valossa tämä kaikki on helpompaa.
*VALONSILTA, energiahoito ja ilmaiset kanavien aktivoinnit*
On monia asioita jotka oivaltaa kuin salamana kirkkaalta taivaalta, mutta ei hetkeäkään aikaisemmin kuin siihen on valmis. Näitä oivalluksia on toisinaan hyvä purkaa kirjalliseenkin muotoon. Kuin myös jakaa ja pohtia.
Kauniita kuvia, kauniita ajatuksia, enkelten tukea, oppaitten johdatusta.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.