No tähän on nyt sitten jo tultu,, minulla on mahdollisuus Iloon, minulla on jopa oikeus jo Iloon, minä saan Iloita, minä saan Olla Ilo <3<3<3

Ilo tervetuloa elämääni ! Olen syli, mieli ja sydän avoinna täällä seisomassa, come ! =))

Sitten jostain tulee taas se ajatus joka kumoaa edellisen, en ollutkaan niin pitkällä mitä jo riemuitsin. Onhan sitä iloa saatavilla, mutta (mutta sana kumoaa aina kaiken edellä kirjoitetun tai sanotun se on hyvä muistaa) mitä Iloa minä nyt olenkaan haalimassa,, niin? Kun Maailmankaikkeudelta tilaa on hyvä tehdä tarkka lista, juuri nimenomainen, ei mitään epämääräistä, sillä silloin myös tulee epä,määräistä, mikä on tuskastuttavan harmittavaista jos on jo pitkäänkin jotain odottanut.

Nyt siis alan hahmottamaan, kuuntelemaan sisintä, mitä se resonoi,, mille alueelle tämän Ilon tahdon laskea, missä ilmentää, mikä olisi suurinta Iloa juuri Nyt ?

Olen kuitenkin Iloinen että tämänkin oivalsin taas :) Tämä on niitä kuuluisia palapelin Palasia. Ehdottomasti.